آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

بعد از یکسال

1396/2/27 13:58
نویسنده : مامانی
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

آنی جونم بعد از یکسال اومدم برات بنویسم ببخشید مامانی تو این مدت نتونستم برات چیزی بنویسم سرم شلوغ بود و فرصت نشد ، تو این یکسال خیلی اتفاقا افتاد هم خوب هم بد ولی گذشت چشمک

الان که دارم مینویسم 27 اردیبهشت ماه 96 هست و تو 5 سال و دو ماه و 24 روزه هستی قربونت برم امسال به امید خدا میری پیش دبستان و سال دیگه هم کلاس اولی میشی بوسبوسبوس

در سال 95 عمه میترا 3 تا دخمل خوشگل به دنیا آورد که اسماشون رو پارمیدا پارمیس و آرمیتا گذاشت .

دلم برات یه ذره شده الان من سرکارم و تو مهد کودک غمگینمامانی باید منو ببخشی گریه خیلی دوستت دارم خیلی ، امید تنهائی هام ، رفیق همه روزه م ، تنها دلخوشی زندگیم ، خدا رو شاکرم که تو رو دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)