آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

من و عشقام

1401/9/22 12:53
نویسنده : مامانی
22 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزانم لحظه هایي کـه صدای خنده هاي‌ شما ، تو خونه مون می پیچه انگار دارم از خوشحالی پرواز میکنم. می خوام همیشه شاد ببینمتون و برای شادیتون هر کاری میکنم

هرروز کـه از خونه بیرون می رم بـه این فکر می‌کنم کـه چه کاری می تونم انجام بدم کـه شما خوشبخت تر باشین ، تمام تلاشی کـه می‌کنم برای اینه کـه شما بهترینها رو داشته باشین

هیچوقت حتی ذره اي از این حس عاشقانه اي کـه بـه شما دارم کم نمیشه عشقای همیشگی من ، شما بزرگترین بهانه ي زندگیم هستین

عزیزانم ، لبخندتون تمام خستگی هاي‌ دنیا رو از بین می بره

وجود شما ، منو بـه زندگی دلگرم می کنه

آنیسای قشنگم و آرسام عزیزم تمام احساسات خوب دنیا را زمانی تجربه کردم کـه شما بـه دنیا اومدین

شادی و خوشبختی من ، قلب من برای شما می تپه ، شما مفهوم زندگی من هستین

ممکنه سال‌ها بگذره، من پیر شده باشم و شما بزرگ، اما چیزی کـه هیچوقت تغییر نمی کنه عشق من نسبت بـه شماست گلهای قشنگم

دوستتون دارم میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)