آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

خدایا کمکم کن....

1390/7/20 10:25
نویسنده : مامانی
311 بازدید
اشتراک گذاری

خداجون ممنونم ازت، ممنونم برای هدیه ای که بهم دادی که باارزش ترین و بهترین هدیه دنیاست هرقدرم که ازت تشکر کنم میدونم که باز کمه و میدونم بهترین راه تشکر از نعمتهای تو اینه که قدرشو بدونم و ازشون به بهترین نحو پاسداری کنم ولی خدای مهربونم آخه هدیه ای برام فرستادی اینقدر باارزش و بزرگ و زیباست که حدی نداره خدایا میترسم که نتونم شکر نعمت کنم حالا ازت کمک میخوام خدای خوبم کمک میخوام که بهم قدرت بدی نیرو بدی که به بهترین نحو هدیه ای رو که بهم دادی  حفظ  کنم چون زندگی بدون اون برام یعنی مرگ و حالا بعد مدتها انتظار دارمش خدایا کمکم کن....

خنده و عشق زیباترین هدیه خداست روی زمین....قلب

 چشمکعشقی که از خودت و بانام خودت شروع شده و میخوام به تو و نام تو ختم بشهخجالت

 خدا جونم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)