آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

اولین مروارید دخملی من

1391/9/1 8:09
نویسنده : مامانی
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناز مامان

آنیسا جونم چند روزی هست که خیلی بی قراری می کنی و غذا نمیخوری و شبا از خواب میپری و همش گریه میکنی و به طور کلی اخلاقت مثل قبل نیست و یه خورده بد اخلاقی می کنی, من دنبال علتش می گشتم که مامان جون یهو دید که بله مرواریدهای عسلم دارن بیرون میان و من کلی ذوق کردم.امیدوارم که این مرواریدهای قشنگت بدون درد در بیاد و دخترم به روال قبل برگرده .دوستت دارم نفسم

 

 سلام سلام صد تا سلام           من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم                صاحب مرواریدا منم

                                یواش یواش و بی صدا               شدم جزء کباب خورا

 

 

 مورخه (17/07/91) سر و كله اولين دندون دخترمون پيدا شد به همین مناسبت روز جمعه ٢٠/٠٧/٩١ آش دندونی درست کردیم . خیلی هم خوشمزه بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)