آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

تولد دو سالگی یکی یه دونه ام .... عزیز دردونه ام

1392/12/4 9:17
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم تولدت مبارک ایشاله 120 ساله بشی دیروز با بابایی رفتیم کیک سفارش دادیم و فردا هم میریم آتلیه عکس بگیریم قربونت برم ناناززززززززززززززززززز من دوستت دارم

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره              هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره                 اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)