آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

روز مادر

1393/1/31 8:45
نویسنده : مامانی
1,289 بازدید
اشتراک گذاری

هوراقلب مادر كلاس درس فرزند است . در حقیقت قلب مادر مملو از عشق و نگرانی نسبت به فرزندش می باشد . مادر هر چیزی را كه به فرزندش یاد می دهد برگرفته از دلش می باشد كه مملو از خردی است كه حاصل تجربیات وی در زندگیست .ماچ

هر آنچه را كودك نمی تواند بگوید مادر می فهمد .
 این ضرب المثل كاملاً درست است ، یك مادر اگر برای فرزندش اتفاقی بیافتد یا اینكه حالش خوب نباشد كاملا متوجه می شود، چرا كه مادرها حسی به نام غریزه مادری دارند كه خدواند در وجودشان قرار داده است . مادرها احساسات و افكار فرزندانشان را می دانند .

هورا     تشویق      دلقک      چشمک     هورا

هر زمان كه به آغوشی نیاز دارم آغوشت به روی من باز است . زمانهایی را كه به وجود یك دوست نیاز دارم دلت می فهمد . زمانی كه به آموختن درسی نیاز دارم چشمان بخشنده ات حالتی سختگیرانه و جدی به خود می گیرند . قدرت و عشق تو مرا هدایت كرده و بال پرواز من بوده است . مادرها در هر زمانی  و هر مكانی  و  هر شرایطی كه فرزندانشان به وجود شان نیاز دارند حاضرند حتی زمانهایی كه اصلاً فرزندان دوست داشتنی نیستند .                                                                             

به یاد آر چشمانی را كه بر تو نگران بودند
به یاد آر دستانی را كه شب ها با نوازش های خود دردهای تو را تسكین می دادند
به یاد آر دلی را كه به خاطر تو زخم ها خورده است
آن هنگام زانو بر زمین بگذار و موهبت مادر را سپاس دار ...

 

مادر مهربانم دوستت دارم .

 

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و

 

 

هستی دارمت دوست . . .

 

 

niniweblog.com


در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود

 

روزت مبارک فرشته خلقت . . .

 

 

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)