آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
آرسامآرسام6 سالگیت مبارک

عسل ماماني و بابايي

شعرهای مهد کودک ملوسکم

1393/8/3 13:49
نویسنده : مامانی
9,660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی ؟؟؟؟؟

میدونی میخوای چی برات بنویسم ؟؟؟؟؟

شعرهای که تو مهد کودک یاد گرفتی رو برات مینویسم نمیونی وقتی که میخونی من و بابایی قدر ذوق میکنیم تشویق

اولین شعری که یاد گرفتی بوس بوس

وقت غذا که میشه                    چه روز چه شب همیشه

دستا با آب و صابون                    شسته میشه همیشه

 با نام و یاد خدا اول                  میگیم بسم الله

وقتی شدیم سیر سیر                     میگیم الحمد الله

محبتمحبتمحبت

شعر بعدی :

سلام

سلام بگو همیشه      یه وقت نگی نمیشه

حالا ببین چی میشه     بدی ها پر میکشه

وقتی که میگم سلام      گل میریزه از لبام (لبان)

میاره دوستی ها رو      گلی به نام سلام ( خدا)

فرشتهفرشتهفرشته

من یه گلم نگاه (اگا) کنید      چه خوشگلم نگاه (اگا) کنید

اول که گل نبودم          فقط یه دونه بودم

بارون اومد آبم داد         خورشید اومد نورم داد

قد کشیدم بزرگ شدم      شادی گلها رو دیدم

ببین ببین گلها رو         بکن شکر خدا رو

خندهخندهخنده

تمیزم و تمیزم                   من کودکی عزیزم

                               موهام تمیز و پاکه        به دور از گرد و خاکه ( که تو میگی به دور از گرد و کاخه خنده )

شانه رو برمیدارم          روی سرم میذارم

می پرسم از آینه    کنم کجا رو شانه

با کمک آینه    میکنم موهام رو شانه

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

بوسبوس

بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)