آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
آرسامآرسام6 سالگیت مبارک

عسل ماماني و بابايي

تولدت مبارک

1393/12/6 13:39
نویسنده : مامانی
744 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز یکشنبه سوم اسفند ماه 93 روز تولدت رو بهت تبریک میگم

چقدر روزها تند تند سپری شدن آره 3 ساله که من مامان شدم اونم مامان فرشته کوچولویی مثل تو

اگه روزی هزار هزار بارم خدا رو شکر کنم به خاطر داشتنت بازم احساس میکنم کافی نیست

نمیدونی نازنینم من و بابایی چه عشقی باهات میکنیم

عزیز دلم قربون خنده های نازت بشم تو یه فرشته واقعی هستی که فقط دوتا بال کم داره

یعنی من لایق مادر بودن هستم؟ لایق مادر بودن تو ؟؟

خدایا فقط ازت میخوام دخترکم سالم باشه همیشه خنده هاشو من و بابایی ببینیم تا عشقمون کامل بشه

عروسکم عاشقتم بخدا

 آنی جونم قرار شد امسال یه جشن بزرگ برات بگیریم که همه فامیلا باشن ولی قسمت نشد با بابایی تصمیم گرفتیم یه جشن خوب تو مهد کودک بگیریم که خیلی خیلی هم بهت خوش گذشت شب هم تو خونه خودمون جشن گرفتیم و خونه پدربزرگ و عموت هم اومدن خلاصه روز به یاد ماندنی و قشنگی بود ایشاله تولد 120 سالگیت رو جشن بگیریم البته اگه تا اون موقع من زنده باشم زبان دوستت دارم بووووووووووووووووووووووس

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، روز تولد توست . از طرف مانی و بابایی دوستدار تو و آرزوهای تو

خجالتامروز تولد  یکی از عزیزترین آدم های زندگیمه.خجالت

محبتاز خدا براش سلامتی و طول عمر و موفقیت و خوشبختی رو می خوام.محبت

بوسو امیدوارم که هر سال بتونم  کنارش باشمبوس

 جشنو این روز رو با هم جشن بگیریم.جشن

دلغک  عزیزمدلغک

 جشناکنون به جای دستانم دو بال طلایی می خواهمجشن

خندهتا در زیباترین تاریخ تقویمخنده

دلغکبرای ستاره باران کردن شب تولدت تا آسمان پرواز کنمدلغک

محبتو به روی ماه بنویسممحبت

جشندختر نازنینم تولدت مبارکجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)