آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

مسافر کوچولوی مامان جون و بابا جون

1391/6/16 8:26
نویسنده : مامانی
479 بازدید
اشتراک گذاری

جونم

سلام قند عسلم ، سلام دختر گلم

بغلخوبی نازنینم نمیدونی چقدر دلم برای دیدنت پر میزنه همش روز شماری میکنم این دو ماه هم تموم بشه و روی ماهتو ببینم فرشتهمامانی قربونت بره دیگه اومدیم تو ماه هفتم بارداری توکل بخدا دو ماه و نیم دیگه میای پیش من و بابایی و در کنار هم زندگی میکنم البته دلم برای این روزها هم خيلي تنگ میشه که تو دلم هستی و خیلی خیلی به هم نزدیکیم اما هر چیز پایانی داره و دوران بارداری من هم دیگه ماه های آخرشه و دخملی ما میاد پیشمون خوشمزهمسافر کوچولوی ماهورا الهی من فدات بشم شیطون بلا دیگه شکر خدا روز به روز بزرگتر میشی این رو از تکونها و لگد های که میزنی متوجه میشم نمیدونی چقدر خوشحال میشم موقعی که لگد میزنی قربون اون دست و پاي كوچولوت برم من قهقهه

 
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

انجمن
13 دی 90 12:19
خاک بر سر تمام زنهایی که شوهر دارند و با مرد دیگری ارتباط دارند و خاک بر سر تمام مردهایی که زن دارند اما به او خیانت می کنند و پشت پرده به زنهای هرزه محبت می کنند و با او رابطه دارند مواظب باشید مسافر کوچولوی شما در آینده از این دسته از زنها نباشد . انجمن مبارزه با هرزه گی