آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

پرنده بهشت من بالاخره اومدی تو دل مامانی

1391/6/16 8:28
نویسنده : مامانی
653 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم شکرت

نی نی خوشگلم خوش اومدی تو دل مامانی

دیروز ١١/٠٤/٩٠ به بابایی گفتم یه بیبی چک واسم بگیرم  خونه که رفتم گذاشتم بعدش دیدم  یه خط روشن توش افتاده نمیدونی چقدر خوشحال شدم فقط خدا رو شکر کردم به خاطر هدیه قشنگی که به من داده بود بغض گلومو فشار میداد بابایی هم منتظر بود که بهش خبر بدم یه گوشه نشسته بود و انتظار میکشید که حتما مثل همیشه جواب منفیه دادم دست خودش کلی ذوق کرد و خوشحال شد گفت دو خط افتاده حامله ای منم سریع وضو گرفتم و نماز شکر به جا آوردم و از خدای مهربون تشکر کردم بعدش عصری همراه بابایی رفتیم آزمایشگاه و آزمایش دادم و یکساعت منتظر شدم تا جواب مثبت رو گرفتم دیگه این دفعه مطمئن شدم که اومدی تو دلم گلکم حالا که اومدی تو دل مامانی قول بده دیگه تنهام نذاری و ٩ ماه دیگه صحیح و سالم به دنیا بیای دوستت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطیما
27 تیر 90 9:19
فاطيما جونم ممنون از پيامت ان شاالله براي شما هم به سلامتي 9 ماه ديگه به دنيا مياد مامان خوشگله