آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
آرسامآرسام6 سالگیت مبارک

عسل ماماني و بابايي

آخرین روز کاری مامانی

1390/11/20 10:40
نویسنده : مامانی
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند سلام عشق مامان قلب

الهی مامان قربونت بره عزیزدلم امروز آخرین روزکاری مامانی همراه با شماست البته همراه شما منظورم تو دل مامانی ، امروز اومدم که کارامو تحویل بدم و خداحافظی کنم برم خونه و منتظر دخملی خودم باشم و تا اون روز  استراحت کنیم تا دخملی خودم تپل مپل بشه .

آنی جونم خانم دکتر گفته هفته اول اسفند به دنیا میای اما من میخوام تو ماه ربیع الاول بدنیا بیای که آخرین روزش هم ٣ اسفند هستش باید با خانم دکترت صحبت کنم ببینم با اون روز موافقت میکنه دعا کن که قبول کنه و تو این ماه عزیز به دنیا بیای نفس مامان ، بی صبرانه منتظر اون روز هستم قربونت برم .

عسل مامان ببخشید که تواین مدت باسرکار اومدنم تو رو اذیت کردم مامانی ، عوضش دیگه می مونم خونه استراحت می کنم که تلافی این روزا رو کرده باشم .

ماچ  دوست دارم زیاد . دعا کن که ایشالا سالم به دنیا بیای گلم ،منتظرتیم . بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
20 بهمن 90 11:35
سلام .پستهای شما من رو یاد زمانی انداخت که بی صبرانه منتظر به دنیا اومدن انی عزیزم بودم امیدوارم نی نی عزیزتون صحیح وسالم تو همون تاریخی که دوست دارید دنیا بیاد.در ضمن اسم نی نی تون هم خیلی قشنگه