آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

تولدت مبارک دختر دوست داشتنی من

1394/12/3 9:30
نویسنده : مامانی
1,897 بازدید
اشتراک گذاری

محبتامروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی استمحبت

محبتروزی کهمحبت

محبتپلک جهان می پریدمحبت

محبتدلم گواهی می دادمحبت

محبتاتفاقی می افتدمحبت

محبتاتفاقی می افتد...محبت

محبتو لحظاتی بعد محبت

جشنفرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان منجشن

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است...

جشنامروز روزی است که تو به دنیا آمدی...جشن

همان روز زیبایی که خداوند مهربانم با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید...

جشنبهار زیبای من،دخترکم می خواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم..جشن

جشنبه زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم...جشن

بوسدخترم ،دنیای منبوس

تشویقامروز برای من فقط یک روز تولد معمولی نیست بلکه روز تولد تمام شادی های عالم است...تشویق

تشویقامروز سالروز شاد شدن من به خاطر وجود دوباره توست...تشویق

تشویقامروز روزی است که عاشقانه خدا را شکر می گویم برای داشتن تو...تشویق

تشویقاین را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیم روز تولد توستتشویق

تشویقپس همیشه برایم بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارمتشویق

 

تشویقدخترم تولدت مبارکتشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)