آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
آرسامآرسام6 سالگیت مبارک

عسل ماماني و بابايي

خريد سيسموني

1391/6/16 8:50
نویسنده : مامانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستي مامان

روز دوشنبه مورخه 25/07/90 از قبل با  خواهرم هماهنگ كرده بودم که بریم خرید لوازم نی نی. خلاصه صبح که بیدار شدم صبحانه خوردم و بعد شال و کلاه کردم و رفتم. از اول خيابون شروع كرديم به گشتن و نگاه كردن دنیایی بود برای خودش. این دفعه من خیلی شوق و ذوق داشتم. خیلی حس خوبي داشتم و هر چی لباس می دیدم ذوق میکردم و بچمو توی اون تصور می کردم. خلاصه سه سری لباس سایز صفر خریدیم واسه وقتی که نی نی مون به دنیا می یاد و يه سري سايز يك براي دو سه ماهگيش . خیلی کوچولو و خوشگلن. خونه که آوردمشون کلی قربون دخترم رفتم و کلی لباسا رو بوس بوسی کردم. حوله و لباس و سرويس لحاف و تشك و كيسه خواب  و كلي وسايلاي دیگه. ساعت حدود 7 بود که اومدیم خونه. خيلي خسته شده بودم . الان ديگه فقط مونده تخت و کمد هم بخریم تا وسايلاي دختركم كامل بشه قربونت برم من دخملكم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)