آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

عسل ماماني و بابايي

انتظار

1391/6/16 8:51
نویسنده : مامانی
1,384 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان داری ناز میکنی نمیگی دل مامانی بیچارت طاقت دوریتو نداره چرا نمیای پیشم .......هااااااان نمیگی دل بابایی مهربونت برات پر میزنههههههههه ..عزیز مامانی از خدا بخواه هر وقت این فرشته اسمونی ما رو میفرسته پایین سالم و سلامت باشه و تا ابد برامون زمینیش کنه بگو بهش بیقراری من  رو نگاه نکنه تحمل میکنم صبر میکنم.......... فقط سالمشو بهم بده سالم فرشته کوچولوی اسمونی من مواظب خودت باش ..این ماه منتظرتما ناناز مامان ...به خدا بگو خیلی دوسش دارم .بگو هوامو داشته باشه بگو صبرم بدههههه....امینننننننننننن یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطیما
4 تیر 90 11:38
ان شاالله زود زود نینی میاد تو دلت. فقط یادت باشه هر وقت بغلش کردی بخاطر این تاخیرش یه بار لپشو محکم بکش قلبونش برم من