آنيساآنيسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
آرسامآرسام6 سالگیت مبارک

عسل ماماني و بابايي

بهترین لحظه عمرم

1390/11/13 12:23
نویسنده : مامانی
744 بازدید
اشتراک گذاری

بوسسسسسسسسسس

 

سلام نفس مامان ، عزیز من ، گل من ، عسل من

دیروز (٣٠/٠٦/٩٠) روز چهارشنبه ساعت یک بعدازظهر من و تو و بابایی رفتیم سنوگرافی دکتر حسنیان ، نمیدونی چه استرسی داشتم و این استرس رو هم به بابایی منتقل کرده بودم اما به خاطر من به روی خودش نمیاورد خلاصه کلی منتظر شدیم و نوبت ما شد و آقای دکتر داشت تو رو چک میکرد تا اینکه بابایی بهش گفت میشه صدای قلبش رو برامون پخش کنید اونم پخش کرد وای مامانی قشنگترین لحظه عمرم بود وقتیکه صدای قلب کوچیکت رو میشنیدم اشک شادی تو چشام حلقه زده بود فقط اون لحظه میگفتم خدای مهربون شکرت . بعدشم آقای دکتر داشت تو رو چک میکرد و گفت خدا رو شکرهیچ مشکلی نیست و در مورد جنسیت هم گفت به احتمال خیلی زیاد شما دخملی قربونت برم من عزیزم . عصری هم همراه بابایی رفتیم بیرون و برات یه کادوی خوشگل خریدم .

دختره نازم واقعا یه لحظه بدون تو نمیتونم زندگی کنم .

خداوند لطف بزرگی کرد و تو رو در هنگام تنهایی ام مانند فرشته ای برای من فرستاد وجود تو بهترین بهانه برای ماندنم است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)